Actualitat

Notícies, idees, pensaments i reflexions per re(inventar) la comunicació

Síntesi col·labora en la formació de professionals en el Màster de comunicació de la UOC

per | 26/02/2021 | Notícies | 0 comentaris

La nostra companya Sílvia Ramon-Cortés exerceix de professora col·laboradora del Màster de Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments de la UOC en l’assignatura “Comunicació de Risc i de Crisi”.

En aquesta assignatura, Ramon-Cortés forma els seus alumnes perquè estiguin preparats per fer front a la gran quantitat de situacions de crisi a les que es troben exposades les empreses, institucions i entitats. En primer lloc, intentant evitar-les minimitzant els riscos existents. En segon terme, ensenyant-los a gestionar-les quan esclaten, procurant llavors minimitzar els danys que puguin ocasionar. I finalment, per guarir adequadament les ferides durant la fase de postcrisi.

L’activitat es desenvolupa a partir de la superació de quatre reptes, inspirats en situacions reals que marquen una progressió fins a assolir la capacitació per gestionar un projecte estratègic complet de comunicació de crisi i de risc: gestió de riscos, previsió, gestió de la comunicació de crisi i gestió del postcrisi. La metodologia docent emprada comporta, entre d’altres, l’elaboració de documents i la creació de continguts audiovisuals.

Per la Sílvia és un plaer col·laborar amb la formació dels professionals i estar orgullosa d’ajudar-los en el seu desenvolupament professional. I per alguns dels seus alumnes, com l’Imma Prat, aquest màster “és la millor decisió de la seva vida”.

Blog

La importància de la web i els blogs corporatius

La importància de la web i els blogs corporatius

L'any 1994 existien a Espanya tan sols 21.000 ordinadors. Aquest mateix any una mica més de 200 empreses disposaven de correu electrònic per a tots els seus empleats. Avui dia el 75% dels habitatges de ciutats de menys de 10.000 habitants té ordinador i s'eleva fins...

6 claus per a l’èxit d’una estratègia de comunicació interna

6 claus per a l’èxit d’una estratègia de comunicació interna

Implantar una estratègia de comunicació interna no sempre és fàcil. Encara que disposem d’una estratègia adequada per tenir èxit cal vèncer reticències, implicar els equips i motivar-los. Aquestes són les nostres claus per aconseguir-ho amb èxit: Compromís La...

L’impacte real de les xarxes socials

L’impacte real de les xarxes socials

Segurament, la principal preocupació de la majoria de direccions de comunicació avui són les xarxes socials o, més ben dit, el soroll que generen les xarxes socials. Soroll que es veu incrementat amb episodis de dimensió global com la recent retirada d'una ampolla de...

Twitter