Actualitat

Notícies, idees, pensaments i reflexions per re(inventar) la comunicació

Síntesi col·labora en la formació de professionals en el Màster de comunicació de la UOC

per | 26/02/2021 | Notícies | 0 comentaris

La nostra companya Sílvia Ramon-Cortés exerceix de professora col·laboradora del Màster de Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments de la UOC en l’assignatura “Comunicació de Risc i de Crisi”.

En aquesta assignatura, Ramon-Cortés forma els seus alumnes perquè estiguin preparats per fer front a la gran quantitat de situacions de crisi a les que es troben exposades les empreses, institucions i entitats. En primer lloc, intentant evitar-les minimitzant els riscos existents. En segon terme, ensenyant-los a gestionar-les quan esclaten, procurant llavors minimitzar els danys que puguin ocasionar. I finalment, per guarir adequadament les ferides durant la fase de postcrisi.

L’activitat es desenvolupa a partir de la superació de quatre reptes, inspirats en situacions reals que marquen una progressió fins a assolir la capacitació per gestionar un projecte estratègic complet de comunicació de crisi i de risc: gestió de riscos, previsió, gestió de la comunicació de crisi i gestió del postcrisi. La metodologia docent emprada comporta, entre d’altres, l’elaboració de documents i la creació de continguts audiovisuals.

Per la Sílvia és un plaer col·laborar amb la formació dels professionals i estar orgullosa d’ajudar-los en el seu desenvolupament professional. I per alguns dels seus alumnes, com l’Imma Prat, aquest màster “és la millor decisió de la seva vida”.

Blog

Desinformació i Verificació

Desinformació i Verificació

Quina importància té l'informació falsa a les xarxesQue hem de fer per lluitar contra les Fake News Un dels debats que més preocupa en l'àmbit de la comunicació és el de la desinformació a Internet. És a dir, la proliferació d'informacions falses amb...

Enamorada de la cultura corporativa del model Netflix

Enamorada de la cultura corporativa del model Netflix

Ho confesso. M’he enamorat de Netflix. I no ho he fet d’una de les seves sèries, no. M’he enamorat del seu CEO Reed Hastings i el seu model de negoci. Si no fos perquè soc una autònoma empoderada i convençuda, Netflix seria l’empresa on m’agradaria treballar. Una...

Corones a prova de reputació

Corones a prova de reputació

Sempre he defensat que la reputació no té la mateixa resistència segons el producte, la marca, l'empresa, la persona o l'organització, pel simple fet que una cosa són les percepcions ciutadanes i altra ben diferent és la persistència d'aquestes persones, productes,...

Twitter