Fem

Comunicar és la base de l’existència. Si no comuniques, no existeixes

Comunicació estratègica

La nostra principal tasca consisteix en ajudar les empreses i organitzacions a traçar un camí, a no haver d’improvisar les polítiques i les accions de comunicació mitjançant l’elaboració d’un Pla Estratègic de Comunicació i Màrqueting, on es recullen totes les eines i accions que es necessiten per comunicar adequadament; tots els passos que s’han de donar per aconseguir els objectius establerts per la direcció d’aquestes empreses, ja sigui vendre més, ser més coneguts, ser més valorats, generar més confiança o tot plegat.

No solament assessorem les organitzacions en l’elaboració del Pla Estratègic de Comunicació, sinó que les acompanyem tant temps com sigui necessari per garantir la seva aplicació, perquè el dia a dia de moltes empreses no permet pensar i definir una estratègia global de comunicació. Així, assessorem molts departaments de comunicació i moltes direccions generals de companyies en el compliment de les seves estratègies.

El Pla Estratègic de Comunicació inclou:

U

Un anàlisi i un diagnòstic de la situació actual de cada organització.

La definició dels públics i interlocutors als quals cal dirigir-se

La definició d’un discurs corporatiu

La definició de les eines, canals i suports de comunicació

Les accions de la comunicació

Un cronograma amb la data prevista per a cada acció

Vols apostar per la comunicació estratègica a la teva organització?

Gestió de comunicació de crisi

Diuen, i ho sabem per experiència, que les crisi no les provoquen els fets, sinó la forma de reaccionar, i es aquí on l’equip de Síntesi et podem ajudar. Des de fa 25 anys, hem intervingut amb èxit, gràcies a la nostra experiència i coneixement, en múltiples situacions que han posat en perill la reputació d’empreses, organitzacions i persones.

Des de que vam començar fins ara, les situacions de crisis a les que s’enfronten les empreses han canviat molt. Tant que en el context actual ja no n’hi ha prou amb respondre d’una manera ràpida. 

Avui, les crisis formen part de l’ADN de les empreses i les organitzacions i l’única manera de fer-hi front es estar preparats, actuar ràpidament, amb una sola veu i de manera transparent.

A Síntesi ho sabem i gràcies a la nostra experiència podem ajudar-te en totes les fases d’una crisi: abans, durant i després.

Abans de la crisi

  • Plans de comunicació de crisi
  • UAuditories d’identificació de riscos
  • Gestió de persones i grups d’interès
  • iProtocols de prevenció i actuació
  • Simulacres de situacions de crisis
  • Capacitació d’equips

Durant la crisi

  • }Resposta 24/7 durant la crisis
  • hElaboració de missatges clau i argumentaris
  • Relació amb els mitjans de comunicació
  • Gestió de persones i grups d’interès

Després de la crisi

  • Avaluació i anàlisis
  • lProposta d'accions

La nostra experiencia en crisis:

Associacions empresarials

Sector educatiu

Indústria química

Sector elèctric

Sector energètic

Administracions públiques

Busques ajuda per gestionar la teva comunicació de crisi?

Gestió de la reputació

Les empreses i organitzacions han perdut el control sobre la seva reputació que ha passat a estar en mans de la societat. Avui, té molta més credibilitat qualsevol ciutadà que el CEO d’una empresa o institució. Tothom, és un líder d’opinió i un mitjà de comunicació en potència, a més de ser font d’informació per a la majoria de mitjans.

Si a aquesta realitat hi sumem el fet que ja no n’hi ha prou amb que les empreses tinguin un bon producte, avui la societat demana, a més, responsabilitat, transparència i coherència en la manera de fer les coses.

Et preocupa la teva reputació i vols millorar-ne la gestió?