Así es la nueva comunicación. Nuevos riesgos para la reputación y la continuidad de los negocios, és el tercer i últim llibre del director de Síntesi, Jordi Martínez. En aquesta publicació, reflexiona sobre la situació de la comunicació estratègica i corporativa i sobre com les organitzacions gestionen la seva reputació davant les complexitats actuals. Es tracta d’una profunda anàlisi realitzada a partir de l’experiència adquirida durant més de 25 anys gestionant la comunicació corporativa i la comunicació de crisi dels clients de Síntesi.
El llibre també pretén ser un toc d’alerta per a les organitzacions davant l’entrada en vigor de nous paradigmes comunicatius. Paradigmes, com la pèrdua de confiança en les informacions oficials, l’apoderament dels ciutadans com a líders d’opinió i mitjans de comunicació potencials o les fake news. Davant d’aquest canvi de paradigma, el director de Síntesi anticipa les claus perquè les organitzacions puguin sobreviure i salvaguardar la seva reputació.
Así es la nueva comunicación. Nuevos riesgos para la reputación y la continuidad de los negocios ja està a la venda en paper i ebook.
Més de 25 anys d’experiència com a consultor en comunicació corporativa i de crisis
Jordi Martínez (Malgrat de Mar, 1961) es dedica al món de la comunicació des de 1978. Primer com a periodista i, des de fa 26 anys, com a consultor en matèria de comunicació corporativa, especialitzat en la gestió de la comunicació de crisi, on ha intervingut en moltíssims casos d’àmplia repercussió. Ha treballat i col·laborat en mitjans com Mundo Diario, El Correo Català, El País o El Punt i actualment segueix publicant un article setmanal. Des de 1995 dirigeix la consultoria de comunicació Síntesi des de la qual treballa per a importants organitzacions i multinacionals de tots els àmbits, com és el cas de la indústria, la salut, l’educació, les infraestructures o el sector energètic. Col·labora amb el Servei de Gestió de Crisi de la Fundació privada Institut Cerdà, on també exerceix com a director de comunicació i participa com a professor i conferenciant en nombroses jornades i cursos d’empreses i universitats, tant a Espanya com a Llatinoamèrica. Así es la nueva comunicación és el tercer llibre de Jordi Martínez. Anteriorment ha publicat Ja saben què fas? (Editorial Club Mediterrani), deu històries en forma de contes per a entendre millor la comunicació i Crisi que maten, crisi que engreixen (editorial Club Universitari), una anàlisi de com gestionar la comunicació de crisi.
0 Comentaris