Actualitat

Notícies, idees, pensaments i reflexions per re(inventar) la comunicació

Estrenem pàgina web

per | 22/01/2021 | Notícies | 0 comentaris

Comencem l’any complint objectius amb l’estrena de la nostra nova pàgina web. Ja feia un cert temps que teníem ganes de renovar-la, però mai no acabàvem de trobar el moment. Finalment, ho hem aconseguit i ens encanta el resultat. Una de les coses que teníem molt clares és que una de les grans protagonistes de la nova web havia de ser la imatge i vam decidir que si volíem ser memorables havíem de fer alguna cosa diferent. En aquest sentit, la nostra primera aposta va ser pel blanc i negre. Aquesta elecció havia de ser el pilar per construir una pàgina web elegant, senzilla i amb un cert aire “vintage”, però al mateix temps moderna i amb força. 

A l’hora de triar les imatges volíem fugir de les fotografies d’arxiu que a tots ens fan la vida més fàcil, però vistes fins a la sacietat. Tampoc volíem produir unes imatges conceptuals pròpies ni que el nostre equip en fos el protagonista. Mentre hi donàvem voltes, ens va semblar interessant utilitzar imatges de fons fotogràfics històrics poc conegudes i lliures de drets. Ens vam llençar a explorar els fons d’imatges d’arxius d’arreu del món i vam descobrir autèntiques joies com el National Archives , l’arxiu fotogràfic de l’Smithsonian, la col·lecció Europeana, la llibreria del Congrés dels EUA o la NASA

Gestión de comunicación de crisis
Foto: National Archives and Records Administration

Al National Archives and Records Administration vam trobar la nostra fotografia preferida. Una imatge de dues dones militars amb màscares d’oxigen de la Segona Guerra Mundial. Aquesta fotografia ho tenia tot: actualitat, força, impacte…era perfecta per il·lustrar la gestió de la comunicació de crisi. Tot i que va generar diversitat d’opinions dins de l’equip de Síntesi, alguns la consideraven massa agressiva, finalment vam apostar per ella.

Una altra foto que ens va enamorar, la podeu veure a la nostra Home quan parlem de comunicació estratègica. Es tracta d’una imatge de l’any 1945 presa a l’aeroport municipal de Whashington DC. Es tracta d’una fotografia presa per Jack Delano per documentar les operacions de l’aeroport. En aquesta fotografia veiem un home caminant amb determinació sobre la rosa dels vents que decora la sala d’espera, la mateixa determinació que ens ofereix un bon pla de comunicació estratègica.

Aposta pel format vídeo

La cirereta del pastís la posen els vídeos que trobem a cadascuna de les seccions de la web. En aquest cas, hem renunciat a utilitzar vídeos històrics perquè no reunien les característiques tècniques. Gràcies a aquests vídeos, la nova web de Síntesi respira aquest aire vintage, però modern que tan ens agrada. Esperem que el resultat us agradi tan com a nosaltres!

Pel que fa a continguts estrenem tres noves seccions: Agenda, Notícies i Publicacions. A les dues primeres hi trobareu un recull de les cites i les notícies de comunicació que no us podeu perdre. I a la tercera podreu consultar les publicacions de Síntesi i de les persones que en formen part. També hem millorat l’arquitectura de continguts del lloc web per donar a conèixer d’una manera més àgil i atractiva els nostres serveis.

Esperem que el resultat us agradi tan com a nosaltres!

Blog

Desinformació i Verificació

Desinformació i Verificació

Quina importància té l'informació falsa a les xarxesQue hem de fer per lluitar contra les Fake News Un dels debats que més preocupa en l'àmbit de la comunicació és el de la desinformació a Internet. És a dir, la proliferació d'informacions falses amb...

Enamorada de la cultura corporativa del model Netflix

Enamorada de la cultura corporativa del model Netflix

Ho confesso. M’he enamorat de Netflix. I no ho he fet d’una de les seves sèries, no. M’he enamorat del seu CEO Reed Hastings i el seu model de negoci. Si no fos perquè soc una autònoma empoderada i convençuda, Netflix seria l’empresa on m’agradaria treballar. Una...

Corones a prova de reputació

Corones a prova de reputació

Sempre he defensat que la reputació no té la mateixa resistència segons el producte, la marca, l'empresa, la persona o l'organització, pel simple fet que una cosa són les percepcions ciutadanes i altra ben diferent és la persistència d'aquestes persones, productes,...

Twitter