Actualitat

Notícies, idees, pensaments i reflexions per re(inventar) la comunicació

Agustí Rodríguez, nou director de l’àrea de comunicació esportiva

per | 25/01/2021 | Notícies | 0 comentaris

Agustí Rodríguez, col·legiat des de l’any 1987, periodista de formació i amb més de 35 anys d’experiència professional s’ha incorporat a Síntesi en qualitat de director de l’àrea de Comunicació Esportiva. El periodista català, especialista en comunicació de crisi i relacions institucionals, ha exercit durant la seva dilatada trajectòria com a responsable de comunicació dels aeroports catalans durant 18 anys i en els últims gairebé dos anys va ser director de Comunicació del RCD Espanyol. També ha treballat com a Cap de Premsa de la Subdelegació de Govern a Barcelona i com a assessor de la Delegació de Govern a Catalunya.

Agustí arriba a Síntesi per aportar la seva experiència en els diferents escenaris del món de la comunicació i per sumar en els diferents projectes que la consultora lidera en l’actualitat en àmbits com la indústria, la banca, la salut, l’esport o l’energia.

És coautor de “Vocabulari aeronàutic bàsic per anar pel món“, primer diccionari editat per periodistes, del llibre “Frases al vuelo” i de “¿Comunicas? ¿Qué pasa cuando no comunicas “recentment publicat. Durant la seva carrera en el món de la comunicació ha treballat en premsa (Diari Clar i Diari La Grada), ràdio (Ràdio Minut, Cadena Ser i Cadena Cope) i Televisió (TV3) i ha impartit i col·laborat en multitud de seminaris sobre comunicació a diferents universitats espanyoles. Durant vuit anys ha estat professor de l’Escola de Negocis ESIC Business and Marketing School.

Està en possessió de la Creu de l’Ordre d’Isabel la Catòlica i de la Creu d’Oficial de l’Ordre del Mèrit Civil i va rebre, juntament amb l’equip de comunicació de l’Aeroport de Barcelona, el guardó del primer premi de Gabinets de Comunicació, del Col·legi de Periodistes de Catalunya.

Blog

Desinformació i Verificació

Desinformació i Verificació

Quina importància té l'informació falsa a les xarxesQue hem de fer per lluitar contra les Fake News Un dels debats que més preocupa en l'àmbit de la comunicació és el de la desinformació a Internet. És a dir, la proliferació d'informacions falses amb...

Enamorada de la cultura corporativa del model Netflix

Enamorada de la cultura corporativa del model Netflix

Ho confesso. M’he enamorat de Netflix. I no ho he fet d’una de les seves sèries, no. M’he enamorat del seu CEO Reed Hastings i el seu model de negoci. Si no fos perquè soc una autònoma empoderada i convençuda, Netflix seria l’empresa on m’agradaria treballar. Una...

Corones a prova de reputació

Corones a prova de reputació

Sempre he defensat que la reputació no té la mateixa resistència segons el producte, la marca, l'empresa, la persona o l'organització, pel simple fet que una cosa són les percepcions ciutadanes i altra ben diferent és la persistència d'aquestes persones, productes,...

Twitter