Actualitat

Notícies, idees, pensaments i reflexions per re(inventar) la comunicació

Rebold i Síntesi treballaran juntes per introduir estratègies de gestió de la reputació basades en la intel·ligència de dades

per | 3/12/2019 | Reputació | 0 comentaris

Rebold, empresa de màrqueting i comunicació basada en l’anàlisi de dades, i Síntesi, consultora especialitzada en comunicació estratègica, gestió de reputació i crisi, han arribat a un acord per desenvolupar conjuntament eines d’anàlisi avançades que facilitin als directors de Màrqueting i Comunicació la presa de decisions en la gestió de la reputació, mitjançant la intel·ligència de dades, l’anàlisi d’informació i la implantació d’estratègies de comunicació associades.

Un entorn cada vegada més complex i canviant obliga les empreses i les organitzacions a gestionar activament la seva reputació davant d’una societat exigent, que demana proximitat i, que sovint és intolerant amb els errors o la falta d’informació i transparència de les organitzacions o marques. Davant d’aquesta situació, Silvia Ramón-Cortés, directora executiva de Síntesi, assegura que “ha arribat el moment que els departaments de comunicació coneguin amb precisió quin és el seu posicionament en les tres àrees de la reputació: coneixement, confiança i credibilitat i que actuïn d’acord amb dades objectives i no intuïtives o basades en opinions. Volem oferir solucions a les empreses per ajudar-les a identificar correctament quina tipologia d’informació necessiten, com recol·lectar i com interpretar-la adequadament, amb l’objectiu d’aplicar estratègies de comunicació associades a aquests resultats “.

Per Diego Carrasco, Market Intelligence Manager de Rebold, “les empreses necessiten, cada dia més, disposar de dades objectives que els indiquin exactament on són i que donin respostes objectives a preguntes com: ¿en quina converses hem d’estar i en quins no ?, ¿quins hauríem liderar ?, quins continguts hem de difondre ?, quins formats i llenguatges són els més efectius? o amb qui ens hem de relacionar? Per aconseguir-ho, des de Rebold incorporem el nostre profund coneixement dels consumidors i els mitjans, les tecnologies de màrqueting i els ecosistemes de dades “.

La velocitat necessària en la presa de decisions requereix informació precisa i anàlisis detallades dels entorns actuals, del posicionament de cada organització, del coneixement real que la societat té de les mateixes i requereix també plans específics de comunicació adaptats per a l’aprofitament d’aquesta informació. En aquest sentit, Síntesi i Rebold exploraran noves vies de suport als directors de Màrqueting i Comunicació que en uns mesos es convertiran en solucions específiques.

0 Comentaris

Envia un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Notícies

Síntesi celebra 30 anys amb una gran festa

Síntesi celebra 30 anys amb una gran festa

Més de 150 persones ens van acompanyar a l’acte central de la celebració dels primers 30 anys de Síntesi: una festassa a l’Hotel Casa Fuster de Barcelona. L’acte va tenir moments per a la reflexió (sobre comunicació, és clar) i també per a la diversió, i va ser el...