Rebold i Síntesi treballaran juntes per introduir estratègies de gestió de la reputació basades en la intel·ligència de dades

Rebold i Síntesi treballaran juntes per introduir estratègies de gestió de la reputació basades en la intel·ligència de dades

Per el 3/12/19 en Reputació | 0 comentaris

Rebold, empresa de màrqueting i comunicació basada en l’anàlisi de dades, i Síntesi, consultora especialitzada en comunicació estratègica, gestió de reputació i crisi, han arribat a un acord per desenvolupar conjuntament eines d’anàlisi avançades que facilitin als directors de Màrqueting i Comunicació la presa de decisions en la gestió de la reputació, mitjançant la intel·ligència de dades, l’anàlisi d’informació i la implantació d’estratègies de comunicació associades.

Un entorn cada vegada més complex i canviant obliga les empreses i les organitzacions a gestionar activament la seva reputació davant d’una societat exigent, que demana proximitat i, que sovint és intolerant amb els errors o la falta d’informació i transparència de les organitzacions o marques. Davant d’aquesta situació, Silvia Ramón-Cortés, directora executiva de Síntesi, assegura que “ha arribat el moment que els departaments de comunicació coneguin amb precisió quin és el seu posicionament en les tres àrees de la reputació: coneixement, confiança i credibilitat i que actuïn d’acord amb dades objectives i no intuïtives o basades en opinions. Volem oferir solucions a les empreses per ajudar-les a identificar correctament quina tipologia d’informació necessiten, com recol·lectar i com interpretar-la adequadament, amb l’objectiu d’aplicar estratègies de comunicació associades a aquests resultats “.

Per Diego Carrasco, Market Intelligence Manager de Rebold, “les empreses necessiten, cada dia més, disposar de dades objectives que els indiquin exactament on són i que donin respostes objectives a preguntes com: ¿en quina converses hem d’estar i en quins no ?, ¿quins hauríem liderar ?, quins continguts hem de difondre ?, quins formats i llenguatges són els més efectius? o amb qui ens hem de relacionar? Per aconseguir-ho, des de Rebold incorporem el nostre profund coneixement dels consumidors i els mitjans, les tecnologies de màrqueting i els ecosistemes de dades “.

La velocitat necessària en la presa de decisions requereix informació precisa i anàlisis detallades dels entorns actuals, del posicionament de cada organització, del coneixement real que la societat té de les mateixes i requereix també plans específics de comunicació adaptats per a l’aprofitament d’aquesta informació. En aquest sentit, Síntesi i Rebold exploraran noves vies de suport als directors de Màrqueting i Comunicació que en uns mesos es convertiran en solucions específiques.

Fes un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada