Actualitat

Notícies, idees, pensaments i reflexions per re(inventar) la comunicació

Síntesi col·labora en la formació de professionals en el Màster de comunicació de la UOC

per | 26/02/2021 | Notícies | 0 comentaris

La nostra companya Sílvia Ramon-Cortés exerceix de professora col·laboradora del Màster de Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments de la UOC en l’assignatura “Comunicació de Risc i de Crisi”.

En aquesta assignatura, Ramon-Cortés forma els seus alumnes perquè estiguin preparats per fer front a la gran quantitat de situacions de crisi a les que es troben exposades les empreses, institucions i entitats. En primer lloc, intentant evitar-les minimitzant els riscos existents. En segon terme, ensenyant-los a gestionar-les quan esclaten, procurant llavors minimitzar els danys que puguin ocasionar. I finalment, per guarir adequadament les ferides durant la fase de postcrisi.

L’activitat es desenvolupa a partir de la superació de quatre reptes, inspirats en situacions reals que marquen una progressió fins a assolir la capacitació per gestionar un projecte estratègic complet de comunicació de crisi i de risc: gestió de riscos, previsió, gestió de la comunicació de crisi i gestió del postcrisi. La metodologia docent emprada comporta, entre d’altres, l’elaboració de documents i la creació de continguts audiovisuals.

Per la Sílvia és un plaer col·laborar amb la formació dels professionals i estar orgullosa d’ajudar-los en el seu desenvolupament professional. I per alguns dels seus alumnes, com l’Imma Prat, aquest màster “és la millor decisió de la seva vida”.

Blog

Comunicació tres estrelles Michelin

Comunicació tres estrelles Michelin

Encara que no ho sembli, la gastronomia pot ensenyar moltes coses a la comunicació corporativa. La gastronomia d’alt nivell, ja sigui d’una, dues o tres estrelles Michelin, de manera particular.  En el meu recorregut al llarg dels anys per alguns restaurants d’aquests...

La fragilitat digital

La fragilitat digital

En David Forcada és un assessor financer que aprofita la seva capacitat pedagògica per difondre conceptes bàsics d’inversió i finances per al gran públic. Amb missatges senzills que expliquen conceptes complexes ha aconseguit crear una base de 70.000 seguidors a...

Tres claus per oferir un bon missatge

Tres claus per oferir un bon missatge

L’autoajuda comunicativa que vaig descobrint —o em va invadint— a les xarxes socials, em diu que el tres és el número màgic. Que sempre he de dir coses com: “us donaré tres idees”, “tinc tres missatges”, “tres principis per una presentació d’impacte”… Reforcen la idea...

Twitter