Actualitat

Notícies, idees, pensaments i reflexions per re(inventar) la comunicació

Com mantenir la comunicació amb els nostres clients durant l’estat d’alarma

per | 6/04/2020 | Comunicació | 0 comentaris

Com a conseqüència de l’estat d’alarma només les empreses de serveis essencials segueixen atenent el públic. La resta, o estan teletreballant o han hagut de parar temporalment tota activitat. En qualsevol dels dos casos és de vital importància mantenir el contacte amb els nostres públics i grups d’interès. No cal passar-nos el dia comunicant, però si és important mantenir un contacte regular amb els nostres entorns.

Totes les claus les trobareu en aquest document que hem preparat per a vosaltres.

 

0 Comentaris

Envia un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Notícies

Síntesi celebra 30 anys amb una gran festa

Síntesi celebra 30 anys amb una gran festa

Més de 150 persones ens van acompanyar a l’acte central de la celebració dels primers 30 anys de Síntesi: una festassa a l’Hotel Casa Fuster de Barcelona. L’acte va tenir moments per a la reflexió (sobre comunicació, és clar) i també per a la diversió, i va ser el...