Actualitat

Notícies, idees, pensaments i reflexions per re(inventar) la comunicació

Com mantenir la comunicació amb els nostres clients durant l’estat d’alarma

per | 6/04/2020 | Comunicació | 0 comentaris

Com a conseqüència de l’estat d’alarma només les empreses de serveis essencials segueixen atenent el públic. La resta, o estan teletreballant o han hagut de parar temporalment tota activitat. En qualsevol dels dos casos és de vital importància mantenir el contacte amb els nostres públics i grups d’interès. No cal passar-nos el dia comunicant, però si és important mantenir un contacte regular amb els nostres entorns.

Totes les claus les trobareu en aquest document que hem preparat per a vosaltres.

 

0 Comentaris

Envia un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Notícies

Síntesi estrena un nou espai de podcasting dedicat a la comunicació

Síntesi estrena un nou espai de podcasting dedicat a la comunicació

A la fotografia, Agustí Rodríguez Síntesi posa en marxa un nou espai en format podcasting on quinzenalment oferirà entrevistes amb responsables de comunicació d’empreses, institucions i organismes. Aquest nou espai, “Parlem amb Síntesi”, permetrà conèixer i...

Les newsletter com a eina de comunicació

Les newsletter com a eina de comunicació

Informació i vendes es confonen molt sovint Que aixequi la mà qui no rep diàriament al seu compte de correu electrònic alguna newsletter ja sigui informativa o de producte. És evident que cada matí quan obrim la tapa de l'ordinador i activem el nostre compte apareixen...

Twitter