Actualitat

Notícies, idees, pensaments i reflexions per re(inventar) la comunicació

Agustí Rodríguez, nou director de l’àrea de comunicació esportiva

per | 25/01/2021 | Notícies | 0 comentaris

Agustí Rodríguez, col·legiat des de l’any 1987, periodista de formació i amb més de 35 anys d’experiència professional s’ha incorporat a Síntesi en qualitat de director de l’àrea de Comunicació Esportiva. El periodista català, especialista en comunicació de crisi i relacions institucionals, ha exercit durant la seva dilatada trajectòria com a responsable de comunicació dels aeroports catalans durant 18 anys i en els últims gairebé dos anys va ser director de Comunicació del RCD Espanyol. També ha treballat com a Cap de Premsa de la Subdelegació de Govern a Barcelona i com a assessor de la Delegació de Govern a Catalunya.

Agustí arriba a Síntesi per aportar la seva experiència en els diferents escenaris del món de la comunicació i per sumar en els diferents projectes que la consultora lidera en l’actualitat en àmbits com la indústria, la banca, la salut, l’esport o l’energia.

És coautor de “Vocabulari aeronàutic bàsic per anar pel món“, primer diccionari editat per periodistes, del llibre “Frases al vuelo” i de “¿Comunicas? ¿Qué pasa cuando no comunicas “recentment publicat. Durant la seva carrera en el món de la comunicació ha treballat en premsa (Diari Clar i Diari La Grada), ràdio (Ràdio Minut, Cadena Ser i Cadena Cope) i Televisió (TV3) i ha impartit i col·laborat en multitud de seminaris sobre comunicació a diferents universitats espanyoles. Durant vuit anys ha estat professor de l’Escola de Negocis ESIC Business and Marketing School.

Està en possessió de la Creu de l’Ordre d’Isabel la Catòlica i de la Creu d’Oficial de l’Ordre del Mèrit Civil i va rebre, juntament amb l’equip de comunicació de l’Aeroport de Barcelona, el guardó del primer premi de Gabinets de Comunicació, del Col·legi de Periodistes de Catalunya.

Blog

Comunicació tres estrelles Michelin

Comunicació tres estrelles Michelin

Encara que no ho sembli, la gastronomia pot ensenyar moltes coses a la comunicació corporativa. La gastronomia d’alt nivell, ja sigui d’una, dues o tres estrelles Michelin, de manera particular.  En el meu recorregut al llarg dels anys per alguns restaurants d’aquests...

La fragilitat digital

La fragilitat digital

En David Forcada és un assessor financer que aprofita la seva capacitat pedagògica per difondre conceptes bàsics d’inversió i finances per al gran públic. Amb missatges senzills que expliquen conceptes complexes ha aconseguit crear una base de 70.000 seguidors a...

Tres claus per oferir un bon missatge

Tres claus per oferir un bon missatge

L’autoajuda comunicativa que vaig descobrint —o em va invadint— a les xarxes socials, em diu que el tres és el número màgic. Que sempre he de dir coses com: “us donaré tres idees”, “tinc tres missatges”, “tres principis per una presentació d’impacte”… Reforcen la idea...

Twitter