Actualitat

Notícies, idees, pensaments i reflexions per re(inventar) la comunicació

Síntesi estrena un nou espai de podcasting dedicat a la comunicació

per | 14/09/2021 | Comunicació, Notícies, Podcasts | 0 comentaris

A la fotografia, Agustí Rodríguez

Síntesi posa en marxa un nou espai en format podcasting on quinzenalment oferirà entrevistes amb responsables de comunicació d’empreses, institucions i organismes. Aquest nou espai, “Parlem amb Síntesi”, permetrà conèixer i intercanviar opinions sobre la realitat actual de la comunicació corporativa amb professionals destacats del sector que han acceptat la invitació que els ha fet Síntesi per participar i compartir la seva experiència.

Aquest nou espai començarà el 15 de setembre. El primer convidat serà Albert Solé, periodista pioner dels podcasts de comunicació amb “La Sala de Solé” i actual responsable d’Informatius de Cugat Mèdia. Solé reflexionarà sobre el podcast com a eina de comunicació i sobre la importància que pot tenir en les estratègies corporatives d’empreses, organismes i institucions.

Després, i en el decurs dels propers mesos, passaran per aquest espai Patrícia Plaja, portaveu del Govern català; Rosa Anguita, directora de Comunicació de Caprabo; Miquel Pellicer, director de Comunicació Digital de la Universitat Oberta de Catalunya; David Torras, director de Comunicació del Girona FC, i Manel Fran, director de Comunicació d’Aena Catalunya, entre altres i només com a exemple d’algunes de les participacions confirmades fins ara.

El nou espai serà conduït per Agustí Rodríguez, de l’equip de Síntesi, consultora especialitzada en comunicació estratègica, gestió de la reputació i de crisi. 

Blog

Comunicació tres estrelles Michelin

Comunicació tres estrelles Michelin

Encara que no ho sembli, la gastronomia pot ensenyar moltes coses a la comunicació corporativa. La gastronomia d’alt nivell, ja sigui d’una, dues o tres estrelles Michelin, de manera particular.  En el meu recorregut al llarg dels anys per alguns restaurants d’aquests...

La fragilitat digital

La fragilitat digital

En David Forcada és un assessor financer que aprofita la seva capacitat pedagògica per difondre conceptes bàsics d’inversió i finances per al gran públic. Amb missatges senzills que expliquen conceptes complexes ha aconseguit crear una base de 70.000 seguidors a...

Tres claus per oferir un bon missatge

Tres claus per oferir un bon missatge

L’autoajuda comunicativa que vaig descobrint —o em va invadint— a les xarxes socials, em diu que el tres és el número màgic. Que sempre he de dir coses com: “us donaré tres idees”, “tinc tres missatges”, “tres principis per una presentació d’impacte”… Reforcen la idea...

Twitter