Actualitat

Notícies, idees, pensaments i reflexions per re(inventar) la comunicació

Grans dircoms es donen cita a la presentació de “Así es la nueva comunicación” de Jordi Martínez

per | 24/05/2018 | Comunicació, Tendències | 0 comentaris

 

la nova comunicació

©Vicens Tomàs

La presentació a Barcelona del llibre Así es la nueva comunicación, del director de Síntesi, Jordi Martínez, va comptar amb la presència d’alguns dels millors professionals de la comunicació del nostre país com Agustí Rodriguez, responsable de comunicació d’Aena a Catalunya; Oriol Osan, cap de premsa d’Endesa a Catalunya; Silvia Ramon, dircom de Danone a Espanya i Portugal; Imma Amadeo, responsable de comunicació de la Fundació Champagnat, i el mateix autor del llibre, que van protagonitzar una taula rodona amb el títol Com és la nova comunicació?

L’acte, que va tenir lloc aquest dimecres 23 a la Fnac de l’Illa Diagonal de Barcelona, va reunir prop d’un centenar d’assistents entre els quals hi havia una àmplia representació de grans experts en comunicació, com és el cas de Remi Uz, responsable de comunicació de Mercadona a Catalunya; Marga Tejedor, responsable de comunicació d’Abertis Autopistas; Esther Grávalos, dircom de Telefónica a Catalunya, Aragó, Balears i Pais Valencià; Albert Gimeno, dircom del grup Godó i Belén Giménez, premsa del Banc dels Aliments de Barcelona, entre molts d’altres.

Així mateix, l’expectativa generada pel director de Síntesi, va aplegar una nodrida representació empresarial i institucional. Hi van assistir representants d’ICL, Atlàntida, Caixabank, Red Eléctrica, Institut Cerdà, Generalitat de Catalunya, Eroski, UIC, Universitat Pompeu Fabra, Universitat de Barcelona, Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, Grup Enderrok….

Entre els assistents va destacar la presència de la Catedràtica de la Universitat de Barcelona i experta internacional en llenguatge de la comunicació i autora del pròleg del llibre, Estrella Montolio.

Els participants a la taula rodona van abordar temes com la segmentació de la comunicació a les empreses, el paper actual dels mitjans de comunicació i la pèrdua de referents, la pèrdua de confiança cap a les organitzacions o el nou poder que han adquirit els ciutadans com a líders d’opinió, mitjans de comunicació i fonts d’informació en potència. Temes tots ells que es desenvolupen àmpliament en el llibre Así es la nueva comunicación.

0 Comentaris

Envia un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Notícies

Síntesi estrena documental: “Blanes, vides arran de mar”

Síntesi estrena documental: “Blanes, vides arran de mar”

“Blanes, vides arran de mar” és un curt documental, dirigit per l’equip de Síntesi i produït per l’Ajuntament de Blanes, que vol posar en valor la situació estratègica del port pesquer i la seva importància en l’entramat econòmic i social del municipi i de les...