Solucions
PER UNA COMUNICACIÓ EFECTIVA, COMPROMESA, CONNECTADA I RESPONSABLE
Vincles
Les noves sensibilitats socials repercuteixen directament en la paralització de projectes, en el canvi de models de negoci i en el rebuig a determinades activitats, productes o serveis. Al mateix temps, estem en un moment on les organitzacions són més febles i menys creïbles davant la societat.
Davant d’aquesta nova realitat, moltes organitzacions -tant públiques com privades- opten per una actitud passiva que les situa en una posició de risc i vulnerabilitat.
Amb una gestió adequada, la pressió de l’entorn pot transformar-se en oportunitats per a l’empresa.
Vols convertir la pressió dels teus entorns en oportunitats?
Pla editorial estratègic
Avui en dia, cada organització pot convertir-se en un mitjà de comunicació i establir un diàleg directe amb els seus públics mitjançant la creació de continguts propis i exclusius. La majoria d’aquestes organitzacions disposen d’un pla editorial de xarxes socials, però molt poques disposen d’un pla editorial estratègic que abasti tots els mitjans, que vagi més enllà de l’estricta actualitat i estigui alineat amb l’estratègia de negoci.