Som
Passió – compromís – exigència – dedicació – honestedat – proximitat
Periodista i màster en gestió del coneixement (UPF), es dedica a la comunicació des del 1978. Primer, en l’àmbit de mitjans, on ha exercit com a periodista en diferents publicacions, entre les quals Mundo Diario, El Correo Catalán, El País, El Punt i Diari de Girona.
Des de 1991, es dedica exclusivament a la comunicació corporativa, especialitzat en la consultoria de comunicació estratègica i de gestió de la comunicació de crisi. Ha estat director de Comunicació d’Endesa i, entre altres, col·labora amb empreses com Red Eléctrica, Telefónica, Repsol o CaixaBank.
Dirigeix Síntesi des de 1995, treballant per a organitzacions i multinacionals de tots els sectors (indústria, salut, educació, serveis a les persones, infraestructures, transports, energia…) així com per a entitats sense ànim de lucre i per a l’administració pública.
Col·labora amb el Servei de Gestió de Crisis de la Fundació privada Institut Cerdà, on exerceix també com a director de Comunicació.
Ha publicat diferents llibres sobre comunicació corporativa i comunicació de crisi, com per exemple Así es la nueva comunicación. Nuevos riesgos para la reputación de las organizaciones (Punto Rojo libros); Crisis que matan, crisis que engordan. Cómo gestionar la comunicación de una crisis (Editorial Club Universitario) o Ja saben què fas? 10 històries per entendre millor la comunicació (Editorial Mediterrània).
En l’àmbit de la docència, col·labora habitualment amb diferents universitats públiques i privades d’Espanya i de Llatinoamèrica, com a professor i conferenciant.