Actualitat

Notícies, idees, pensaments i reflexions per re(inventar) la comunicació

Arrenca la segona temporada de Parlem amb Síntesi, el pòdcast sobre comunicació de Síntesi

per | 11/11/2022 | Notícies, Podcasts | 0 comentaris

Parlem amb Síntesi, el pòdcast sobre comunicació de Síntesi, encara la seva segona temporada a partir del dia 23 de novembre. Convençuts de les possibilitats d’aquest tipus de format, aquesta segona tongada conserva l’esperit i la periodicitat de la primera temporada i oferirà cada 15 dies un diàleg amb un destacat professional de l’àmbit de la comunicació, en un ambient distès i de complicitat.

Si la primera temporada es va centrar sobretot en el paper dels anomenats dircom (directors de comunicació corporatius), aquesta vegada posa l’accent sobretot en els periodistes que exerceixen o han exercit des dels mitjans. Amb tots ells, parlarem de comunicació, de com es viu i de com es veu des d’aquest cantó de la barrera. Parlarem de passat, de present i de futur, de dinàmiques que han canviat i de formats i canals que s’imposen.

Parlem amb Síntesi torna, doncs, amb la voluntat de ser un pòdcast de referència en l’ecosistema comunicatiu català i contribuir a generar debat i fer propostes per millorar entre tots la nostra professió. La primera temporada del pòdcast va anar a càrrec d’Agustí Rodríguez i aquesta segona estarà conduïda per Anna Becerra i Aurora Masip, dues periodistes de llarga trajectòria i que ara formen part de l’equip de Síntesi.

De mica en mica, anirem descobrint-ne els convidats, però ja podem avançar que el primer serà Oriol Montanyà.

Comencem!

Blog

Comunicació tres estrelles Michelin

Comunicació tres estrelles Michelin

Encara que no ho sembli, la gastronomia pot ensenyar moltes coses a la comunicació corporativa. La gastronomia d’alt nivell, ja sigui d’una, dues o tres estrelles Michelin, de manera particular.  En el meu recorregut al llarg dels anys per alguns restaurants d’aquests...

La fragilitat digital

La fragilitat digital

En David Forcada és un assessor financer que aprofita la seva capacitat pedagògica per difondre conceptes bàsics d’inversió i finances per al gran públic. Amb missatges senzills que expliquen conceptes complexes ha aconseguit crear una base de 70.000 seguidors a...

Tres claus per oferir un bon missatge

Tres claus per oferir un bon missatge

L’autoajuda comunicativa que vaig descobrint —o em va invadint— a les xarxes socials, em diu que el tres és el número màgic. Que sempre he de dir coses com: “us donaré tres idees”, “tinc tres missatges”, “tres principis per una presentació d’impacte”… Reforcen la idea...

Twitter