Publicacions

Pensar, reflexionar, (re) inventar i descobrir

Crisis que matan, crisis que engordan

Crisis que matan, crisis que engordan

Per Jordi Martínez
Editorial Club Universitario

Crisis que matan, crisis que engordan és una visió, a vista d’ocell, de tots els components i factors que intervenen en la comunicació d’una crisi; un exercici d’anàlisi de com entendre’ls i de com gestionar-los per aconseguir que la situació no acabi per afectar la reputació, el més preuat d’una empresa o d’una organització. Amb un llenguatge amè i clar, l’autor explica detalladament tots i cada un dels elements reals que ens trobarem en el camí d’una crisi, en la seva evolució i en el seu desenvolupament, per evitar sorpreses i disgustos que sempre acaben tenint un cost massa elevat per a les organitzacions. El llibre obre una porta per saber trobar les diferents oportunitats que permeten superar les crisis i tornar com més aviat a una situació de normalitat.

Estudis

I Estudi Comunicació Interna dels ajuntaments de Catalunya

 I Estudi de Comunicació Interna dels Ajuntaments de Catalunya

 

Coordinació, redacció i edició: Síntesi

Llibres

¿Sabemos comunicar?

 Sabem comunicar?

 

Per Sílvia Ramon-Cortés, Dolors Gordils, Susana Moreno, Jordi Martínez
Editorial Sunya

Así es la nueva comunicación

 Así es la nueva comunicación

 

 
Per Jordi Martínez
Editorial Punto Rojo Libros

Crisis que matan, crisis que engordan

 Crisis que matan, crisis que engordan

 

 
Per Jordi Martínez
Editorial Club Universitario

Ja saben què fas?

  Ja saben què fas?

 

Per Jordi Martínez
Editorial Mediterrània