Publicacions
Pensar, reflexionar, (re) inventar i descobrir
Crisis que matan, crisis que engordan
Per Jordi Martínez
Editorial Club Universitario
Crisis que matan, crisis que engordan és una visió, a vista d’ocell, de tots els components i factors que intervenen en la comunicació d’una crisi; un exercici d’anàlisi de com entendre’ls i de com gestionar-los per aconseguir que la situació no acabi per afectar la reputació, el més preuat d’una empresa o d’una organització. Amb un llenguatge amè i clar, l’autor explica detalladament tots i cada un dels elements reals que ens trobarem en el camí d’una crisi, en la seva evolució i en el seu desenvolupament, per evitar sorpreses i disgustos que sempre acaben tenint un cost massa elevat per a les organitzacions. El llibre obre una porta per saber trobar les diferents oportunitats que permeten superar les crisis i tornar com més aviat a una situació de normalitat.
Estudis
I Estudi de Comunicació Interna dels Ajuntaments de Catalunya
Coordinació, redacció i edició: Síntesi
Llibres
Sabem comunicar?
Per Sílvia Ramon-Cortés, Dolors Gordils, Susana Moreno, Jordi Martínez
Editorial Sunya
Así es la nueva comunicación
Per Jordi Martínez
Editorial Punto Rojo Libros
Crisis que matan, crisis que engordan
Per Jordi Martínez
Editorial Club Universitario
Ja saben què fas?
Per Jordi Martínez
Editorial Mediterrània