La nostra història

La nostra història

Síntesi va néixer l’any 1995 amb la voluntat de crear un dels primer gabinets de comunicació. Vam començar com a gabinet especialitzat en comunicació interna i externa, quan la comunicació encara era una assignatura pendent a la majoria d’empreses, entitats i administracions públiques. Més endavant vam incorporar el departament de publicitat, el de noves tecnologies, l’assessoria, la organització d’esdeveniments especials i la comunicació de crisi.

Poc a poc ens vàrem especialitzar com a consultors en comunicació estratègica, corporativa i de crisi, fent possible que moltes organitzacions i empreses aconseguissin els seus objectius, ja sigui el de ser més conegudes y més valorades com el de generar major coneixement i confiança en els seus entorns i al cap i a la fi, més vendes. En aquests 20 anys hem col·laborat per fer realitat molts projectes que originàriament no eren ben vistos, pel simple fet que ningú els havia explicat adequadament.

Avui, el somni s’ha fet realitat. Ha estat un camí llarg, però gràcies a la confiança que els nostres clients han dipositat en nosaltres hem convertit Síntesi en una consultoria de referència, i seguim tant entusiasmats com el primer dia, aportant solucions imaginatives als reptes que ens plantegen.

I com no ens agrada aturar-nos ara incorporem nous projectes: www.comunicafacil.cat, una eina per fer possible que petites i mitjanes empreses i negocis puguin tenir les seves polítiques de comunicació i de màrqueting.